Z przyszłością...
widzimy możliwości tam,
gdzie ich nie było
Kreatywnie...
widzimy więcej niż kroplę
Optymistycznie...
dla nas szklanka
jest zawsze
w połowie pełna
Profesjonalnie...
każde zadanie
jest wyzwaniem
Systematycznie...
kropla drąży skałę nie siłą
lecz ciągłym padaniem

Twitter rywalizuje z Facebookiem.

Twitter szuka sposobu na zwiększenie wpływu z reklam. Coraz poważniej rozważa wprowadzenie stron dedykowanych dla marek.

 

Strony brand pages działałyby na wzór tych w Facebooku, dając markom miejsce na dostarczanie kontentu i zachęcanie użytkowników Twittera do śledzenia ich profili. Obecnie możliwości takiej promocji w serwisie są ograniczone. Poza darmowymi kontami serwis oferuje konta promocyjne dla marek, dzięki którym mogą wykupić miejsca na listach polecanych profili, i sponsorowane tagi, aby występować w wynikach wyszukiwania.

Jeśli zapadnie pozytywna decyzja, strony marek najpierw pojawią się w amerykańskiej wersji serwisu.

Pierwszą platformę z reklamami Twitter uruchomił w USA w kwietniu 2010 r. Korzysta z niej m.in. Starbucks. Na razie opcja ta jest ograniczona jedynie do rynku amerykańskiego. Rzecznik prasowy Twittera zapewnia jednak, że z powodu dużego zainteresowania takimi możliwościami rozważane jest utworzenie biura w Wielkiej Brytanii.

źródło:mediamikser.pl